onsdag 6. juni 2012

Hekta på hekling

Jeg klarte selvfølgelig ikke å vente med dette hekleprosjektet til ferien...


Joda, jeg visste jo det...egentlig. Jeg skulle jo bare prøve litt for å se hvordag det ble...og så måtte jeg bare prøve litt til og litt til...


Noen ganger blir jeg bare så innmari hekta på hekling,
og da klarer jeg ikke å la godsakene ligge der å vente


Det gjenstår enda en god del før jeg kan vise sluttproduktet (det finnes jo faktisk andre nødvendige ting å gjøre i hverdagen!). Men det blir nok til at jeg må finne meg nytt håndarbeid til ferien.
Ha en fin ettermiddag!

6 kommentarer:

  1. Dette ser spennende ut. Skal bli kjekt å se det ferdige resultat.
    KLem

    SvarSlett
  2. Dette ser flott ut! Herlige og friske farger! : ) Blir spennende å se det ferdige prosjektet! : ) Klem Hilde

    SvarSlett
  3. Hadde mistanke at du ikke klarte å vente til ferin. Nydelige farge og spenningen er stor, hva blir dette? ha en fin dag

    SvarSlett
  4. Utrolig flotte de blomsterrutene du har laget. Er det et mønster du har lyst å dele så kunne jeg godt tenke meg å prøve det. Har ikke heklet så mye i bomullsgarn jeg og jeg liker mye bedre hekling enn strikking.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det skal bli et lappeteppe i oppskrift fra Drops design, det vil si jeg fant oppskriften i Familien Håndarbeid 30.03.2012, men du finner sikkert oppskriften i en av Drops sine nye kataloger, det er et ganske nytt mønster tror jeg. Du kan også bestille mønster og garn hos Drops design på nett. Heklehilsen fra Britt :-)

      Slett