mandag 25. februar 2013

Trekning av Giveaway

 
 
Det er 34 stykker som er med i trekningen av gave
 (to av de 37 kommentarene på innlegget var mine egne, så de har jeg tatt vekk  og en person hadde lagt inn 2 kommentarer, så jeg tok vekk den ene kommentaren..)
Har brukt gammel-metoden:
Først skrev jeg navnet til alle som er med på trekningen på små identisk store lapper
 
 
Så brettet jeg lappene slik at de ble så og si identiske i formen...
 
 
...så la jeg de i ei "sort gryte" og blandet godt!
 
 
Og så engasjerte jeg en sommerfugl
 til å se til at trekningen ble gjennomført på ærlig og redelig vis!
 
Trrrrrrroommmevirvel!!!!
 
Vinneren ble:
Andrea Hjeldnes
 
Gratulerer! :-)
 


3 kommentarer:

  1. Gratulerer til den heldige vinneren :)Jeg er bare litt misunnelig :)
    Ha en fin kveld!
    Anette

    SvarSlett
  2. Gratulerer til den heldige.
    Takk for helsinga hos meg :)
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett