torsdag 26. september 2013

Høst

 
Kæm har strødd melis...(på Landegod i natt)? Slik starter Terje Nilsen sin sang...
akkurat den sangen tenker jeg på hver høst når den første "melisen" viser seg på fjelltoppene.
 
 
Vi har hatt flotte høstdager og mye trivelig familiebesøk de siste par ukene.
Plutselig ble det veldig stille i huset...
men fine minner.
 

 
Morgenturer med mammaen min...

 
 
og Cisca

 
 

 
Pinne-lek

 
Flotte farger

 
gir inspirasjon
 


til nytt strikkeprosjekt.
 
Ha en fin ettermiddag! :-)

10 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder!! Orange og rødt er ikke mine farger. Men om høsten er det såå vakkert med de fargene i naturen.. og jeg må plukke inn litt rogn å visne blader og dekorere litt med inne, selvom det skjærer seg med allt annet jeg har... Nydelig hund også!

    God helg til deg!

    SvarSlett
  2. Ja, det går unekteleg mot kaldare tider... i dag kom dei første snøstikkene opp her:( Men godt at dei fine høstfargane kan vere til inspirasjon:) Flotte fargar på det nye strikket ditt!

    SvarSlett
  3. Eg berre spør, fins det noko vakrare enn fargane i naturen om hausten ..?
    Aldeles nydelege bilde, og det er gjennomført stil både inne (les garn) og ute :)
    Og hunden i same fargeskala.
    Herleg.
    Nyt ei fin helg !

    SvarSlett
  4. Litt vemodig at sommeren er over, men du så vakkert det er nå, og så koselig det er å fyre i ovnen og tenne lys!

    Er spent på hva du strikker......
    Flotte bilder som vanlig hos deg!

    Riktig god helg!

    Klem sørfra

    SvarSlett
  5. Vakre høstbilder! Litt vemodig, men sånn er det. Det gjelder om å nyte disse vakre fargene. Du har jo virkelig tatt dem inn og foreviget dem :)
    Ønsker deg en fin helg!
    Anette

    SvarSlett
  6. Gosh, Summer is over but he colorsyou display make me excited for Autumn. The knitting project is gorgeous!

    SvarSlett
  7. Blir spennende å se hva du skal strikke nå, fargene var herlige!
    Vakre høstfarger hos deg :) Her sør er det ikke kommet så langt enda, men plutselig er de her også. Nyt helgen din :)

    SvarSlett
  8. Hello Britt from Norway! Thank you for your visit to my place to see my autumn wreath! I like your stripy knitting which speak to us of autumn leaves!
    Greetings, Sandra from Switzerland.

    SvarSlett
  9. Nydelige høstbilder, hærlige farger og jeg er veldig glad i høsten!
    Spent på hva du strikker, gleder meg til fortsettelsen :)
    Ha en fin søndag Britt - klem

    SvarSlett