tirsdag 2. oktober 2012

Fingervanter i falsk flettemønster

 
Fingervantene er nå ferdige og sendt til dattra i Bergen
Oppskriften fant jeg hos  A`s almanakk, som hadde funnet den  her
Jeg brukte restegarn PT2 (ull) og strikkepinner 2,5.
 
 
Fingervantene er ikke laget i det mykeste og mest behagelige garnet,
men jeg fikk nå til å strikke mønsteret- og er storfornøyd!
Er selvfølgelig igang med flere, ble jo litt hekta..he, he.
 
 
 
Nå bare gleder jeg meg STORT til Trondheimstur til helga!
Det å ha gode venner er gull verdt. Og det å skulle treffes igjen etter altfor lang tid,
 DET er lykke det!
 
Ha ei fin-fin uke!
 


13 kommentarer:

  1. Nydelige pulser i herlig farge!
    Kos dæ i Trønderhovedstaden!!
    Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  2. Kor fine dei er, og sikkert gode å ha på no utover hausten.
    Eg har hekla to huer etter oppskrift/link du la ut tidlegare. Eg er ingen
    ræser, men ditta var kjekt. No skal eg hekle ei til meg sjøl også.
    Go tur ti Trondheim ! Ein fin og spennande by :)

    Fin kveld til deg.
    Klem frå meg

    SvarSlett
  3. Hei!
    Jeg fant bloggen din via en kommentar på http://amosinblogg.blogspot.no
    Liker det jeg ser! Flotte naturbilder og spennende håndarbeider!

    Ha en fin kveld...

    SvarSlett
  4. Så fine de var :O)
    Skal nok varme deg godt!
    Kos deg i Trondheim :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Først og fremst; hjertelig takk for hyggelige besøk av deg på bloggen min, det er alltid så koselig.
    Nydelige pulsvarmere du har lært å strikke...de var skikkelig fine.
    Ha en riktig så god tur til Trondheim...koselig å treffe venner igjen.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  6. Lekre pulsvanter! Det er så morsomt å strikke pulsvanter/varmere, men jeg bruker dem ikke så ofte, for det er jo på fingrene jeg fryser når det er kaldt. Takk for tipset om oppskrift!

    God tur til Trondheim!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  7. Super fine pulser.
    God tur til Trondheim i helga.
    Klem Tone

    SvarSlett
  8. Kanon flotte!!! Og Pt2 blir mykt når det blir brukt og vasket litt. Mønsteret er så fint!!!

    SvarSlett
  9. Flotte fingervanter som er perfekte å bruke på sure høstdager:)

    Ha en fin tur til Tronheim.

    SvarSlett
  10. God tur til Trondheim.... håper det blir en super helg.

    SvarSlett
  11. Nydelige fingervantene ble, tenker datteren blir glad :)
    Ønsker deg en superfin Trondheimstur, kos deg masse - Trondheim er en flott by!
    Klem

    SvarSlett
  12. Så lekre de ble! Nydelig mønster, takk for tipset! : ) Disse må jeg jammen prøve! : )

    SvarSlett