onsdag 22. oktober 2014

Absolutt siste...

...rest av sommer, må jeg kunne si;
Her er 3 par "søte frøken sommer"


Design: Bitta Mikkelborg


Oppskrifta finner du i hennes bok:
"Sokker, strikking hele året"


Jeg har brukt rester av ullgarn fra Søstrene Grene


Hm...sokkene ble nok litt for små til meg,
men så er det heller ikke jeg som skal "slite dem med helsa"! ;-)





Det har vært lite strikking i det siste, men desto mer av andre 
veldig hyggelige aktiviteter -og ikke minst; en stor begivenhet!
Familiebesøk og dåp for barnebarnet♥
Veldig fint og hyggelig!

Takk for besøket -ønsker deg ei fortsatt fin uke!
○●○●○●○

19 kommentarer:

  1. Hyggelige frøken sommer :-) Vi hadde i går og så videre... sommer. Men i dag var kommet regn og 6 grad... ja, det var veldig fint... frøken sommer :-))) Veldig fin du hadde med familien, barnebarn og feire dåp... skjønn, det beste ønsker.
    Klem fra meg veldig hjertelig.

    SvarSlett
  2. Fine sokker :) Har akkurat kjøpt Sokkeboka så nå må jeg ta en nærmere titt på disse.
    Så hyggelige begivenheter det har vært hos deg. Og duverden, tia flyr, syns ikke det er lenge siden barnebarnet ditt kom :)
    Ha en fin uke du også!

    SvarSlett
  3. Jeg elsker slike ankelsokker. Og så går de jo så raskt å strikke. Fine farger du har brukt også.
    Til lykke med dåp og familiesammenkomster .

    SvarSlett
  4. Nydelige sokker, herlig mønster og fine farger.
    Kos deg med familie og barnebarn :)

    SvarSlett
  5. Så fine sokker, Britt - et yndigt mønster! Dejligt også, at I har holdt barbedåb ♥

    SvarSlett
  6. Det var mange fine sokker, lekre var de! Så hyggelig med dåp og familiebesøk, det er jo alltid så deilig å samle flokken sin og spesielt når det er slike store begivenheter. :-)
    Fortsatt fin uke til deg!

    SvarSlett
  7. Så fine sokker, ja, det er godt å ha et lite utvalg å ta av! Ønsker deg en fin dag! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  8. Herlige sokker og veldig fint mønster!!! Gratulerer med dåpen av barnebarnet!!!

    SvarSlett
  9. det var litt av en produksjon av nydelige sokker! Happy Knitting!

    SvarSlett
  10. Kjempefine lestar. Heldige dei som får dei.
    Men eg stussar litt på om dei kan gli nedom hælen ? Eg er ute for det med kjøpte lave lestar....
    kanskje noko rart med hælane mine..

    Fin torsdag frå Anne-Mari

    SvarSlett
  11. Kjempefine..for fine til å gjemme i sko;)
    Håper det er mer vindstille hos deg enn her;) Klem

    SvarSlett
  12. Så nydelege ankelsokkar, og så flott gåve å få. Gratulerer med barnedåp :)

    SvarSlett
  13. Så gosiga! Fast jag är nästan alltid varm om fötter och händerna så jag använder inte så mycket av varken det ena eller det andra.....Men jag tycker det skulle vara mysigt om jag blev lite frusen så det kändes gott! Dom är helt ljuvliga sockorna du gjort och färgerna är underbara!
    Agneta kram

    SvarSlett
  14. Å så søte de var. Nå er det vel tiden for sokker av den litt tjukkere sorten, men med den farten tiden kjører med, er det ikke lenge til du kan ta dem frem igjen.

    SvarSlett
  15. Så flotte de ble Britt :) Slike kunne jeg absolutt tenkt meg!

    SvarSlett
  16. Nydelige ankelsokker! Jeg har ikke prøvd meg på slike, men disse var skikkelig fine. Barnebarn og familie ellers skal en bruke tid på. Det er en "investering" som betaler seg.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett