lørdag 31. mars 2012

Nytt stoff

Jeg var en tur i Tromsø igår. Det ble tid til å stikke innom Åhlèns og handle stoff....
(...og selvfølgelig litt annet! Det er jo så mye fint i den butikken! :-))



Jeg ble nemlig inspirert av Barbro med bloggen Barbro´s lille atelièr Hun har sydd duk av samme stoffet. Jeg likte ideen og nå er jeg straks igang! Takk for ideen, Barbro! :-)


Nå kan vi snart sitte ved kjøkkenbordet og planlegge neste reise ut i verden!



                                            Ha en fin lørdag! Nå skal jeg sy!!!

2 kommentarer:

  1. Hei, har sett på det stoffet...det er så morsomt og kan sikkert brukes til mange forskjellige ting!
    Hjertelig takk for hilsen på bursdagen min, det var koselig...nå er det ferie, og vi skal først i en 50-års dag i kveld for så å kjøre på hytta i morgen...deilig å ha fri!!
    Ha en riktig god helg!
    Klem fra Kristin

    Koselig blogg du også har...legger meg til!

    SvarSlett
  2. Stilig stoff! Nådde meg ikke innom sentrum i går (så deg på ferga), sånn er det å fære på bytur med bare mannfolk ;-)
    Ha en fortsatt fin helg :)

    SvarSlett