torsdag 29. mars 2012

Og jula varer helt til påske!

Da jeg kom hjem idag etter jobb.... Hva møtte meg ved utgangsdøra, i strålende vakker sol og nydelig vårvær??







...................................jo en nærmest RUSTEN julekrans! Flaut å si, men jeg har faktisk ikke lagt merke til at det var så ille..............
Ærlig talt, Britt; dette er ikke pent....Jeg var nødt til å ta et alvorsord med meg selv.....

Julekransen har i løpet av de siste månedene mista både pynt og greiner- og attpåtil blitt grå-brun i bustene...




Heldigvis var jeg ikke uenig i det.......




                                              Julekransen tas ned idag..........................
                               

                                       Håper du også kan nye en deilig solfylt ettermiddag!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar