onsdag 11. april 2012

Nytt hekleprosjekt!

...det betyr ikke at jeg har gjort ferdig pleddet jeg har holdt på med ei stund....(Oppdaga at 100 hekla firkanter til pleddet egentlig blir litt lite..så det er bare å bite tennene sammen å fortsette å hekle lapper. M.a.o.pledd-prosjektet er på langt nær er avsluttet, men "ligger litt på vent")...men det er jo så mye annet jeg har lyst til å hekle! Variasjon er viktig! :-)



Jeg har i lengre tid samla inn gamle dynetrekk som jeg har revet opp i remser. Gammelt og slitt sengetøy skal skapes om til matter. Jeg har tidligere heklet en stor rund matte og ble veldig fornøyd med resultatet, så nå skal det lages flere små og store matter...kommer sikkert til nytte på et soverom, på et bad eller noe..






              
                                                 Ha en fin kveld!
                                               
                                                  



                            




3 kommentarer:

  1. Du e ikkje sann! så flenk du e - og kreativ! Bi helt imponert over alt du styra med! Kor du henta tid te alt!?
    Nesna-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Marit, men no ska du ikkje overdriv! :-) eg e no bare en liten bagatell i forhold til alle de utrolig kreative folkan som blogge...Koselig at du legg igjen en hilsen på bloggen min! Klem!

      Slett
  2. For en jobb...skikkelig ute-sommer-arbeid å rive remser...puhuu...jeg har levert gamle sengeklær til en dame så har hun revet "mattefiller" og vevd de fineste matter til meg.
    Men disse blir kjempefine og du er jo bare flink som setter i gang med sånt!
    Forsatt fin kveld til deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett