onsdag 25. april 2012

Ettermiddagsstund


Deilig ettermiddagssol skinner inn i fuglehuset. Sjøl er de ikke hjemme.


Ser ut til at de har kosa seg i matfatet.

Jeg har tatt med den forsømte hekla-matta ut i sola til fotografering. Det er jo så fint lys ute nå om dagen. Ikke rare fremdriften på hekla-matta akkurat, har mye annet å ta meg til denne uka...


Men jeg kan jo glede meg til å ta fatt på matta igjen!


Her er det forressten andre ting som har blitt forsømt den siste tida...husarbeid for eksempel. Men nå skal jeg finne fram tryllestaven- plutselig er det gjort! Håper du også har en deilig solfylt ettermiddag, det gir masse energi! :-)

2 kommentarer:

  1. Flott teppe! Send gjerne tryllestaven hit til Bergen når den har gjort nytten hos deg- den trengs sårt.... Husarbeid er oppskrytt- artigere å hekle :))

    SvarSlett
  2. Fuglene har ikke vært mye "hjemme" denne vinteren syns jeg, vi har knapt nok sett en "pipp" i år!
    Den blir flott den matta!
    Ha en fortsatt fin-fin kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett