torsdag 7. juni 2012

Jeg gjør et nytt forsøk!

Denne sved litt i lommeboka, men dersom varen holder er det absolutt verdt pengene! :-)


For en deilig tanke! 20m2 myggfri sone! ikke til å tro! Jeg kan ikke si at de mygglysene jeg investerte i her om dagen (forrige "mygg-innlegg") var så veldig effektiv...kanskje om jeg hadde tent på alle samtidig...men det får nå være måte på røyklegging av nabolaget...
Men nå er jeg hellig overbevist om at jeg har funnet det som skal til!


Bare tanken gjør meg meget tilfreds!


Herlig!!!


Litt søt var den jo også! (Nå skal det jo sies at den ikke er prøvd enda, så dere må nok vente litt på rapport om den er effektiv!) Ikke noe "sitte ute og kose seg"- vær idag.
Først må nok utetemeraturen stige ganske mange hakk og skyene trekke bort fra himmelen. Men jeg gleder meg til 20m2 myggfri sone!!!
Ha en fin ettermiddag! :-)


8 kommentarer:

  1. Venter i spenning på rapporten, lykke til

    SvarSlett
  2. Ja, lykke til i krigen mot disse små tyrannene :)

    Teppet ditt ser ut til å bli alldeles nydelig med de fargesammensetningene. Flink du e!!

    GOD, myggfri helg til deg med klem fra meg!

    SvarSlett
  3. Skal si du har ordna deg ja. Håper du lykkes da. Trasig med myggbitt. God myggfri helg til deg.

    SvarSlett
  4. Hoppas att den fungerar!

    SvarSlett
  5. da vente eg spent, for eg skulle kjøpe en sånn her om dagen, men så blei det ikke gjort. No vil eg følge med her om den funkerer, for da er den verdt pengene :)
    mvh Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, testinga av denne lanterna skal dokumenteres på bloggen min! Men, hvor ble nå den helsikas mygga av?? Har ikke sett ett eneste eksemplar på mange dager!!! Lanterna er derfor ikke tatt i bruk enda! :-) (Eg blir selvfølgelig kjempeglad om mygga plutselig ble borte...sånn helt uten videre, men det er vel å være i overkant optimistisk!)

      Slett
  6. Takk for tipset! Gleder meg til rapporten! Om den fungerer, er det jo HELT genialt! Lykke til! : D

    SvarSlett