torsdag 14. juni 2012

Sommerteppe

Sommerteppet er ferdig.
Teppet ble ikke så stort. Ja, det ble litt skeivt, men er jo tross alt hjemmelaga!:-)
Er i allefall veldig fornøyd med de glade fargene- og så likte jeg mønsteret!


Teppet er Drops design
(bortsett fra den orange borden jeg har juksa meg til som avslutning) 
og heklet i Drops Paris.



Puffen stod modell og fikk ny drakt


Blomster og farger gjør meg glad!
Rosene står på stuebordet.
Jeg er veldig glad for at min trivelige samboer fikk dem for en spillejobb!
..så "drypper det litt på klokkeren"! :-)


Ønsker dere ei flott helg!



19 kommentarer:

  1. Har ikke sett maken til flott teppe. Virkelig vakkert og fargerikt. I like.
    Klemz

    SvarSlett
  2. Lekkert teppe i glade farger! Men du er jo nettopp begynt hvis jeg ikke husker feil? Men det er lett å skjønne at dette var morsomt å holde på med. Koselig at du vil være med på blogglotteriet mitt! Lykke til!

    Riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Teppet ble helt lekkert!! Likte veldig godt teppet til sønnen din også..:)
    Ha en flott fredag, og riktig god helg..
    Kristin

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Masse feil, prøver igjen. Jeg blir SÅ imponert, hvor mange timer i døgnet har du? Nydelig teppe i flott farger. Fine roser også, kos deg med de. Ha en trivelig helg begge to

    SvarSlett
  6. Så flott det ble! Herlige sommerfarver også, skikkelig bli glad teppe!

    God helg!

    SvarSlett
  7. Nydelig teppe, og eg er imponert over hvor fort det ble ferdig :)
    Mange fine bilder under her også!
    Ha en riktig god helg :)

    SvarSlett
  8. Så fint teppe! Et sånt kunne jeg godt tenkt meg til en sommerpicnic.
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  9. Nydelig teppe i lekre farger!!! Artig med mange forskjellige lapper! : ) God helg til deg! : D

    SvarSlett
  10. Kjempe fint teppe i flotte farger;) morsom asymetri;)

    SvarSlett
  11. Teppet blei helt nydelig og i så glade og sommerlige farger....blir glad av å se på det jeg.

    SvarSlett
  12. Kjempeflott ble det sommerteppe...og akkurat passe stort for å ha til "kast" over skuldrene en kjølig kveld...nydelige farger!
    Heldig er du som får glede av de vakre rosene.
    Ha ei super uke.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  13. Hei Britt! No e det ei stund sia eg var inne på bloggbesøk! - Imponert over ke du får tid til! Og kor flenk - og rask du e! Nydelig teppe! Håper det ellers e bra med dåkk. Ser nå ut som dåkk kosa dåkk, tura og besøk - koselig! Vi må snakkes snart - må oppdater deg på Trondheimsfronten... Ha ei flott uka!
    Klæm, Nesna-Marit

    SvarSlett
  14. Hold da op, sikken et flot stykke arbejde, hvor er det smukt det tæppe, rigtig sommer farver

    Stine:))

    SvarSlett
  15. Tusen takk for alle hyggelige tilbakemeldinger!!! :-D Til dere som lurer på det; teppet er ikke så stort og er heklet i forholdsvis tykt garn- så da går det rimelig kjapt!

    SvarSlett
  16. Nydelig! Kår my fint du årne :) Maren

    SvarSlett
  17. Superflott - härliga färger!

    SvarSlett
  18. det va helt nyydelig det teppet, gladteppe :)
    Tone

    SvarSlett