søndag 24. juni 2012

Så er vi igang!


I går startet det opp med årets 10 på topp turer i Nordreisa. Vi valgte å starte pent og fant stien opp til Flyplassvarden i dag (583 m.o.h). Strålende sol og 18 grader, flott turvær (selv om temperaturen sank og vinden økte på da vi var på tur hjem)


Utsikt mot flyplasstripa i Sørkjosen



Utsikt mot Nordreisadalen. Her ser vi Reisaelva som går ned mot Storslett.


Topptur-besøket skal selvfølgelig dokumenteres :-)


Utsikt mot Storeste


Utsikt mot Jÿppyre

Vi har hatt en flott søndagstur og hentet "godt påfyll" til ei ny arbeidsuke!
Ha en fortsatt fin søndag! :-)




6 kommentarer:

  1. Toppturer er en genial "oppfinnelse"! Man blir så inspirert til å komme seg ut og opp.
    Ha en riktig fin uke!

    SvarSlett
  2. Å, dette er spennende å få bli med på! Håper du legger ut bilder fra alle ti. Jeg gleder meg. Her ble det ikke topptur i dag. Regn og skodde er dårlig toppturvær, men vi hadde en fin tur på flat mark langs elva. Etter å ha spist bursdagsfrokost og kake hos Marit, var det behov for å røre på seg.

    Ønsker deg ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Hold da op, hvor må det være fantastisk at vandre der.
    Sikke udsigter...
    Fortsat god tur

    Stine:))

    SvarSlett
  4. Liker slike utfordringer, men har ikke meldt meg på noen...det burde jeg!!
    Ha ei god uke, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  5. Skal kjøpe den jeg og, en "dytt" til å komme seg på tur! Flotte bilder fra turen deres, og for en utsikt!
    Lykke til med resten :)

    SvarSlett