onsdag 23. oktober 2013

Så er jeg ombord....

 
 
 
Hurtigruta "Finnmarken" la til ved kai på Skjervøy
tidligere i kveld...
 
 
...og jeg har kommet meg om bord,
om ikke akkurat på samme måten som ho tøffe dama over her :-)
 
 
Jeg har tatt farvel med fastlandet og Skjervøy,
Nydelig og stor måne i kveld, men ikke lett å fange den i kamera! :-)
 
 
Så kan jeg jo vurdere et kveldsbad i utendørsbassenget på skipet...
 
 
Det ser unektelig fristende ut, selv for en pyse som meg! :-)
 
 
 
Oki, gutta, no bær d t Trømsøbyen,
skip ohoi!!
 
Åhhh, det tar en evighet å laste ned bilder....
...hm..å skrive innlegg om bord på båten kan bli en tålmodighetsprøve...
 
Nå skal jeg finne koia- god natt til deg- så "sees" vi i morra! :-)
 
 


9 kommentarer:

  1. Ååå. så flott! Kos deg masse :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint og stemningsfullt det ser ut, svømmebassenget så veldig innbydende ut! Artige tegninger også :) God reise til Tromsø!

    SvarSlett
  3. Så artige tegninger! Flotte skip vi har langs kysten. God reise:)

    SvarSlett
  4. For et artig innlegg! Ser fram til flere "klipp". Ser fristende ut med en vintertur med hurtigruta. Kos deg!
    Her er det mange varmegrader og all snøen er borte.

    Ha en fin dag!

    Klem sørfra

    SvarSlett
  5. Shippp o Hoi!! Herlig innlegg :D
    God tur - kos deg masse!!

    SvarSlett
  6. Ser ut til at du reiser standsmessig! Har barndomsminner om turer med hurtigruta fra Tromsø til mine besteforeldre i Vadsø. Husker de knøttsmåe lugarene og fire sjøsyke unger da vi gikk over Lopphavet... Nesten så jeg grøsser...
    Nå er hurtigruta flotte cruiceskip, og en reise langs kysten står på ønskelista mi.
    Velkommen til Tromsø:-)

    SvarSlett
  7. Oh, finns det pool på Hurtigruten, ser väldigt lyxigt ut. Och härligt och vackert! Ha en förnöjsam resa till Tromsö!
    Agneta kram

    SvarSlett
  8. Kos deg! En gang i fremtiden kunne jeg også tenkt meg å ta en tur med hurtigruten :)

    SvarSlett
  9. Det blir sikkert gøy med Hurtigrutetur.... God reise!

    SvarSlett