fredag 21. mars 2014

Lys og strikkelykke



Så er det plutselig fredag igjen. Man kan jo lure på hvor den tida blir av...
Dagene og ukene flyr!
Jeg er i gang med litt "impulsiv" strikk. Veldig fornøyd med både mønster - og garnvalg,
her er det rett og slett litt strikkelykke!


Vel, egentlig ikke så mye å skrive om enda...
for prosjektet er på langt nær ferdig...
Men, kanskje mer for å fortelle at strikkepinnene lever i beste velgående ;-)
og du skal selvfølgelig få mer detaljer om strikkeprosjektet etter hvert.
Babystrikk, spør du kanskje?
Det er vel ikke noen "bombe" om jeg sier at du har helt rett! ;-)



Og jeg gleder meg over lange, LYSE DAGER
Så fint LYSET er - både for blomstene i vinduskarmen -
og for en sliten vinterkropp...


LYSET gjør utrolig godt!
Og enda er vi ikke kommet så langt at vi har stilt klokka mot sommeren,
så  LYSERE skal det bli!

Ønsker deg en fin-fin fredag der du er!


25 kommentarer:

  1. Ja dagene går utrolig fort for tiden! Det kan godt bremse litt når vi kommer til mai, slik at vi får følelsen av at vår og sommer varer lenger. Men som kjent så er det kjekke dager som går fortest;) Nydelig garn du har valgt deg! Og jeg tror jeg HVA du strikekr også;) Spent på å se resultatet!
    Her er det meldt masse sol neste uke og jeg og gleder eg til klokka skal stilles;)

    Ønsker deg en flott helg!

    SvarSlett
  2. Ja, er det ikke deilig? Nyter hvert eneste minutt vi har med mer lys!
    Ønsker deg en fin helg :)

    SvarSlett
  3. Her venter vi også på våren, mer lsol og mindre vind er ønsket mitt :) God helg fra Beth

    SvarSlett
  4. Abuelita er det herligste garnet jeg har brukt på lenge. Strikket en Fanagenser med det og jeg bare elsker å bruke den. Myk, virkelig myk. Passer nok til babystrikk og ja. Spent på hva du lager.
    Klem

    SvarSlett
  5. Så skjønt!! Både lys og strikkelykke. Synes jeg kjenner igjen det du strikker :-) Tror det blir skikkelig fint!! God god helg!!

    SvarSlett
  6. Så koselig strikk du holder på med.
    Og lysere dager.....kan det bli noe bedre?
    God helg.

    SvarSlett
  7. Spennende Britt! Det ser kanskje ut som en liten hettejakke... Og teppet du har heklet ble aldeles nydelig,- det vil nok gjøre seg fint i vogna☺ Tusen takk igjen for den flotte boka som kom i postkassa mi dagen før jeg dro på min lille ferie☺ SÅ utrolig mye fint der, og jeg har allerede blinket meg ut ett par prosjekter☺
    Ha ei fin-fin helg i Nordreisa, med masse lys og strikkeglede!
    -Anne-

    SvarSlett
  8. Babystrik, spændende, fint ser det i hvert fald ud:-)

    SvarSlett
  9. Mener å kjenne igjen det du strikker på, og det blir veldig fint! Et godt valg:) god helg!

    SvarSlett
  10. Ja vi ønsker lys og solen :-) denne dager vi være heldig med solen. Jeg ønsker deg også.
    Spennende strikketøy - garnet og mønster ser veldig bra. Det blir veldig fint.
    Hilsen jeg sender Britt. Klem fra meg.

    SvarSlett
  11. Heldige deg som er i strikkelykke. Jeg holder på med et evighetsprosjekt av en Fanajakke i minialpakka og pinne 2,5 og liker det ikke. Ønsker deg en nydelig helg.

    SvarSlett
  12. spennende prosjekt du har på gang der og herlige bilder fra vinduskarmen din! Ha en fantastisk helg!

    SvarSlett
  13. Strikkelykke kan man jo absolutt like! God helg :)

    SvarSlett
  14. Blir spennende å se hva du strikker. Herlig med vår, den beste årstiden :)
    Ha en flott helg.
    Klem

    SvarSlett
  15. Spennande prosjekt. Det ser så mjukt og godt ut :) God helg.

    SvarSlett
  16. Deilig med vår og strikkelykke :)) Det er jo så morsomt å strikke til de små mens man venter, blir spennende :))
    Ha en fin helg og kos deg med strikketøyet.

    SvarSlett
  17. Gleder meg til å se hva du lager. Abuelita-garnet er i hvertfall utrolig godt :-)

    SvarSlett
  18. Vi venter i spenning på å se ditt nye prosjekt. Blir ikke mange runder med blogg fra meg her, dåååååårlig nett

    SvarSlett
  19. Bare vent til du blir pensjonist, da går tida fort, da! Lekkert garn du strikker av! Her går det i restegarnsstrikk i dag.

    God helg fra Ingunn

    Ps. Det er meldt bedre vær til uka! Vi planlegger et par dagers skitur.....

    SvarSlett
  20. Tusen takk for koselig kommentar hos meg☺

    Blir spennende å se hva du strikker....;)

    SvarSlett
  21. Enig med deg, dagene og ukene flyr! Og det er utrolig deilig med lysere og lengre dager!
    God helg til deg og dine:)

    SvarSlett
  22. Det ser ut som et fint prosjekt du holder på med:) Noen plagg gir rett og slett strikkelykke, det er deilig!

    SvarSlett
  23. Så flotte lykker du har.
    Herlig strikk og SÅ godt når dagane vert lenger...

    Ha vakker søndag i nord :-)

    SvarSlett
  24. Tror jeg vet hva du strikker :-)
    Ja, det lyset er virkelig helsebringende - helt herlig med vår!

    Eventyrlig vakre bilder i forrige innlegg!
    Ha en riktig fin søndag!

    SvarSlett
  25. Så pent strikketøy! Spent på hva det er :)

    SvarSlett